+382 68 820 443 webshop@altmed.me

Mini Cart

Najčešće postavljanja pitanja

1. NARUČIVANJE

1.1 DA LI MORAM DA OTVORIM NALOG DA BIH NARUČIO PROIZVOD/e?

Ne, ne trabate. Možete naručiti proizvod/e u bilo kom trenutku bez kreiranja naloga.

Međutim, postavljanjem naloga kod nas, to će vam omogućiti da naručite bez potrebe da unosite svoje podatke svaki put kada kupujete kod nas. Možete se registrovati odmah ili možete prvo da počnete da kupujete i kreirate svoj nalog prije nego što odete na stranicu korpe za kupovinu.

1.2 Kako da kreiram nalog?

Molimo kliknite na „Prijava/registracija“, a zatim na „Kreiraj nalog“ i popunite svoje lične podatke.

1.3 Kako da naručim?

Kupujte artikle koje želite i dodajte ih u korpu za kupovinu. Kada završite, možete da pređete u korpu za kupovinu i odjavite se. Provjerite i uvjerite se da su sve informacije tačne pre nego što potvrdite kupovinu i plaćanje.

1.4 Imate problem da dodate proizvod u korpu

1.5 Kako da platim svoj uanrudžbu?

Kupovinne ostvaruejte putem platežnih kartica ili pouzećem kada vam dospije pošiljka.

1.6 Mogu li da izmenim i otkažem svoju poručenu porudžbinu?

Nažalost, ne možemo da otkažemo porudžbinu nakon što je poslata. Ovo će nam omogućiti da efikasno spakujemo vaše porudžbine i da minimiziramo greške. Preporučljivo je da provjerite svoju porudžbinu prije nego što je pošaljete.

1.7 I imam kod za popust, kako da ga iskoristim?

Unesite kod vaučera u polje „Kod vaučera“ i kliknite na „Dodaj“ na stranici Korpa za kupovinu prije nego što nastavite sa odjavom. Imajte na umu da nismo u mogućnosti da ručno primenimo kod vaučera na vašu porudžbinu ako ste propustili da ga unesete tokom odjave. Uvjerite se da su sve informacije tačne prije nego što potvrdite kupovinu.

1.8 Kako ću znati da li je moja porudžbina potvrđena?

Nakon što pošaljete svoju porudžbinu, dobićete od nas e-mail sa potvrdom da su vaše porudžbine primljene. Međutim, imajte na umu da će porudžbine biti isporučene samo kada je odobreno plaćanje kreditnom karticom i verifikovana adresa za obračun i isporuku. Alternativno, možete proveriti status svoje porudžbine u „Moj nalog“ ako ste registrovani korisnik.

 

2. DOSTAVA I ISPORUKA

2.1 Kada će moja porudžbina biti obrađena??

Sve porudžbine će biti obrađene u roku od 2 radna dana, ne računajući vikende i državne praznike. Navedeno vrijeme je zasnovano na lokalnom vremenu.

2.2 Koliko će mi vremena trebati da primim svoju porudžbinu?

Standardni rok isporuke kurira je približno oko 3 radna dana od trenutka slanja vaše porudžbine.

2.3 Kako mogu da pratim svoju isporuku?

Kada narudžba bude spakovana, biće vam poslata potvrda e-pošte o tom.

2.4 Kakvi su troškovi dostave?

Dostava je BESPLATNA za sve isporuke preko potrošenih 35€. Nakon unosa vaših podataka o isporuci, automatski ćemo izračunati troškove isporuke na osnovu vaše date adrese bez potrebe za plaćanjem ili registracijom.

2.5 Mogu li da promijenim adresu za dostavu nakon što je moja porudžbina potvrđena?

Nažalost, ne možemo da preusmjerimo porudžbine nakon što je vaša porudžbina potvrđena. Stoga, uvjerite se da ste naveli tačnu adresu za isporuku.

2.6 U mojoj narudžbini nedostaje stavka, šta da radim?

Izvinjavamo se što smo vam poslali nepotpunu porudžbinu. Molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na webshop@altmed.me i mi ćemo vam se javiti čim budemo mogli.

2.7 Dobio sam neispravan proizvod, šta da radim?

Izvinjavamo se ako ste od nas dobili neispravan proizvod. Kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na webshop@altmed.me sa snimkom proizvoda i mi ćemo vam se javiti čim budemo mogli.

2.8 Dobio sam drugi artikal, šta da radim?

Izvinjavamo se što smo vam poslali pogrešan artikal. Molimo kontaktirajte naš tim za korisničku podršku na webshop@altmed.me i mi ćemo vam se javiti čim budemo mogli.

2.9 Kupio sam pogrešnu veličinu ili težinu

Ne vršimo razmenu za veličinu ili boju. Međutim, prihvatamo povraćaj proizvoda kupljenih od nas a koje smo mi greškom zamijenili i vama poslali, u koliko je to u pitanju molimo vas kontaktirajte nas na webshop@altmed.me.

2.10 Nisam dobio svoju pošiljku, šta da radim?

Molimo vas da pošaljete e-poštu našem timu za brigu o kupcima na webshop@altmed.me ako niste primili svoju pošiljku nakon 14 radnih dana mi ćemo vam pomoći u skladu sa tim.

2.11 Da li će biti dodatnih troškova za ponovnu isporuku?

Nema dodatnih troškova za ponovnu isporuku do dva puta. Naplaćuje se od trećeg pokušaja pa nadalje.

2.12 Još moram da primim svoju pošiljku u predviđenom roku, Koga mogu da kontaktiram?

Možete nam poslati e-poštu na webshop@altmed.me i mi ćemo vam dalje pomoći.